torsdag 19 juni 2008

how i wish you were here!

Så var det dagen före midsommar och det regnar, förvånande? Äldsta syster linda har varit här sen i måndags, underbart! fast det blir ju lite småtjabbel som på den goda tiden när jag hade alla mina systrar på samma plats, men sånt är livet. Var och shoppade igår, jag hatar att shoppa! plus att jag hade högklackat på mig hela dagen, men fick iallafall lite fina grejer, och ett linne som är riktigt flickigt så linda blev nöjd. o hon köpte en tröja på carlings så jag blev nöjd! Imorgon kommer även den andra pinglan ner (eller upp?) ramlandes från Skövde. Midsommar blir på landet, åker dit redan ikväll. På dagen blir det feta släkten, god mat och dans runt midsommarstång, just det! sen på kvällen antar jag att ungdommarna ska umgås, dricka lite cider o bara njuta av det hääärliga sommarvädret. Det bästa är att sofie ska va med hela dagen, och mina systrar såklart =)

Sen är det äntligen lördag, och johan kommer hem! Tror seriöst på att känslor växer på avstånd, för finns det nått värre att va ifrån nån man nyss börjat tycka om skarpt? Så igentligen spelar det ingen roll hur midsommar blir, för jag vill bara ha lördag! Imorse vaknade jag av sms 'hemma nu:)' o då fick jag för mig att han va hemma, hemma men han menade hemma i husvagnen 45824765 mil bort, buuuu! Men fick iallafall lite schyst sång igårnatt, min maria-låt =)

Är vell dags att packa ihop mig själv och firren för snart kommer mamma o jyrgen o hämtar oss sen blire landet.


Your strength is so hard to find
I feel so much stronger now
the feeling's alright
Your words make me whole again
Those eyes cannot ever lie
you're so divine

Inga kommentarer: