tisdag 15 juli 2008

be mine!


Igår kom jag ut till min kära mor efter att inte ha varit här på nån vecka. Och vad har hänt? mamma har varit i farten och gjort om mitt rum till ett barbie/prinsessrum. Rosa gardiner och knallrosa överkast. hon har tillochmed gjort till sig o köpt ett rosa hjärtljus.. gulligt? njääe... kanske om jag va 12? tror bara hon ville väcka lilla mariah för en stund.. men det gick inte riktigt hem...
Märks att man har ett par timmar att ta igen, idag sov jag till halv två! sjukt skönt. Men idag mår jag typ som att det skull åska. ont i huvudet på ett konstigt sätt o seg io kroppen o lite ont i halsen, men sjuk ska jag fan int bli.
Ikväll ska jag o mamma äta kräftor, min favomat! o så äre allsång på skansen.. och so you think you can dance och sex and the city! loveli.
Imorgon ska jag leka med min johangobben <3>


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror att rummet e jättefint=)/ Bindan Bertil