måndag 14 juli 2008

ops we did it again..
















antal nya ord jag lärde mej?två, tabubelagt och ett som jag glömt
antal kiss i skogen?468484564
antal vettiga tagna bilder av mej?2
antal gånger jag gick vilse i min ensamhet?3
antal gånger tina sa ;är det här något salgs förspel/måste ni hålla på hela tiden?259898
antal gånger vi undra; vart går gränsen?går inte att räkna, nej!
antal gånger jag och tina fråga någon ; gillar du mej/älskar du mej?25 (styck)
antal personer som fick plats att sova i karlarnas schysta husvagn?sju
antal gånger jag körde in tån i männens cdspelare och fick ström i hela benet?1 (tuuuur)
antal gånger vi diskutera om det heter PAN-pizza eller PÄN-pizza?14
antal kubbpinnar jag hade ner under 3 kubbmatcher?2
antal gånger jag regera vakthund och skrämde iväg en stackars kille som jag trodde försökte sno tältpinnar men som igentligen bara ville prata med kjel?1 (jag la honom där så länge)
antal schysta ruggbytacklingar jag fick till?18 (nockningen blev tillomed tina impad av) sorry
antal gånger jag frågat tina om hon ser kärleken?54
antal gånger jag blev skrämd av rådsjur/vildsvinar i skogen?1 (dom trodde jag skulle skjuta dom)
antal gånger jag fick agera doktor?1
antal gånger jag blivit hånad för 'tältpinnekillen'?18648484814684
antal låtar från ljuva 50-tal skivan jag kunde höra innan jag fick skavsår i öronen?1 ½



VART GÅR GRÄNSEN?






Inga kommentarer: