torsdag 24 juli 2008

better than anyone




Fick i liv i min bärbara hos pappa, en jädra tur! tyvärr har inte den härdatan nått ljudkort så den är ganksa tyst, men får vell gå ändå?!


Onsdags kom johan ut till mej o mitt stoooora hus i riffet. Vi gick ner till the beeeach o stekte. Badade och jag var grym som hoppade från högst stället i hopptornet, skills! Johan va dock inte lika imponerad av mina vattenkonster som jag trodde han skulle va.. men jag var nöjd! På kvällen blev det maaat och skräckfilm, jag va inte rädd när johan lämande mej ensam mitt i filmen för att gå på toaletten, nej? helst skulle jag nog velat följa mä.. men jag överlevde!
Idag vaknade vi och bestämde (johan bestämde) att vi skulle åka o bada. Tanken va varamon men nej det är för långt i karlns pipbil så fick bli slattefors (?) med två andra galningar. Hängde på toys R us i typ två timmar, himla trevligt ställe.
idag har jag ont i halsen igen o huvudet :/ kan kallas vätskebrist..
imorgon åker far min på semester o jag har pläjset för mej själv en hel vecka, hur gööött som helst!
det blir häng med tina efter jag dissat männens götakanalresa på stångån o gummibåtar.
Helgen blir bra.


bajbaj!

Inga kommentarer: