tisdag 22 juli 2008

i'm use to be a heartbreaker babe!

Ja igår hände det jag vetat skulle ske snart. Min dator hos pappa krachade. Den sa bara adjö o stängde av sej o sen går det inte att få liv iden. Blev sjukt deprimerad och tänkte på alla minnen vi haft, SÅ RIP! dock vet jag inte än om det kommer gå o fixa så jag kan få alla mina bilder och all min musik. Kan jag inte det, då får blir det ännu en begravning och då måste jag seriöst börja fundera på hur jag ska överleva.. tänk er.. ALL min musik och inte minst alla bilder. buuuu

Nu sitter jag hos mammi, vi har precis grillat gottt o ska snart ta en promenad till macken o köpa godis! ikväll är det sex and the city som vanligt =) är det nån som bryr sej? näää tänkte vell det.
Har förv övrigt tagigt nya bilder med patrik idag, gick bra. om man skulle ta tag it?
bajs

Inga kommentarer: