söndag 20 juli 2008

I dina ögon


helgen som såg ut att bli sjukt långtråkig o händelselös blev vist inte så pjåkig?
Fredag kan vi vell sammanfatta med att det inte blev som jag tänkt mej och jag var sjukare när jag somna och när jag vakna än jag kunnat va?
Igår hade bellah o jag äta-gott-dag! bästa maten och sol på ballkongen. Sen blev det drinkar o lite öl o en jävla massa jidder. Sen kom jooohan o vi drog vidare. Bra kväll!
Idag blir det jävligt passivt ett tag framöver. Glo på barnkanalen passar jag på med eftersom jag ska umgås med babe ikväll o han tycker jag är omogen som är 18 o gillar barnkanalen, böt whaj?

Fick precis ett winnterdäck-behov. Får sånna ibland då jag bara måsta sitta o lyssna på winnerbäck.. o det kan hållas på ett par timmar. Känns jävligt gött att jag ska se honom om typ en måndad <3
jag är sugen på mc donalds

Du är det finaste jag vet!

Inga kommentarer: