lördag 5 juli 2008

i'm falling down on you


Nu har mitt sista sommarlov börjat, på riktigt! inget mer jobb =) grymt skönt.
men frågan är vad det är för jävla stolleväder? Johan bad mig rigna ov äska honom om det var fint väder så vi kunde åka o bada men vafan är det bra väder eller inte?
Igår var det menningen att vi skulle sitta på stevies tills det blev för kallt, men sen fick vi idén att gå på bio, o jag var aå uppspelt innan så att han som sålde biljetterna tillomed gav johanna sin autograf. men va? såg såklar sex and the city, o den va gryyyyymt bra. tur det.. tyvärr var jag kissnödig typ hela filmen o när filmen va slut laddade vi på att springa o jag glömde förstårs att jag knäppt upp mina byxor för att mer popcorn skulel få plats, o kom på det när jag var vid toan.. typiskt. o popcornen o coolan vågade jag inte ta med mej hem för jag skulel se ut som ett big-mama-fetto då =( Nu ska jag ut o känna på väderleken.

adjöööö


it's you and me now..

Inga kommentarer: