torsdag 3 juli 2008

are you ready?!

igår var jag arg. Alla som känner mig vet att jag är sjukt dålig förlorare och när jag blir arg så blir jag nästan läskig, jag blir skitdum o aggresiv. O igår skulle jag o min kära familj spela minigolf i det vackra vädret o på 3e banan bli jag skitsur för allt går åt helvete. Jag kom typ sist o va skitarg. ska fan aldrig spela det där larviga spelet igen! Sen åkte jag till johangobbben
till maxi o handla med en tantkorg och sen till jägarvallen o jag laga mat. sen vattna johan blommorna i trädgården med träskor, då ville jag bara ha honom mellan två vita lakan på dirren, så mannligt! sen klippe jag honom, det var svettig men han blev snyggast. Han gör mig kär.

o om en vecka är jag o tina nog lite salooongs just nu (sallongs vare). Vis om en vecka, o är så tagggggad! kommer bli minst lika grymt som förra året, om inte grymmare!
Idag var min näst sista dag på candor, kommer inte saknat. öch ska aldrig börja jobba på kontor o umgås med en dator hela dagarna bläääää. Men idag körde jag gräsklippare odet var kul ska jag säga er, ska nog skaffa en sån istält för körkort o bil verkar mycket mindre komplicerat. Ligger ute o svettas at the moment. fett varmt o jag ber till jesus o hans vänner som inte ens finns att det ska bli vackert väder i helgen.
Idag ska jag äta sill o potatis. Jag är hungrig.
hejdå

O vi pratar om vart vi ska just inatt, men jag antar att vi menar hela livet..

Inga kommentarer: