tisdag 29 juli 2008

you're the best i know

Skönt dag. Blev varamon med emelie o hennes kära mor som faktiskt fortfarande är lite som en mamma för mej, med tanke på att jag i stort sätt bodde hemma hos dom när jag var 14. ;>
Sjukt svettig dag med sand överallt, svett, snygga (enligt emelie) snöbbar och fina vattenkonster. Min mage är typ svart och jag är lite lycklig över att jag fått fäääärg.
Men nu sitter jag här i min ensamhet och ska för första gången på sjukt länge dela säng med bara mej själv inatt, tomt? JA men vi får inte vänja oss för då är allting förstört

So you think you can dance får duga som underhållning, och dans är så sjuuuukt vackert! kan knappt vänta tills terminen sätter igång i höst igen! jag är så taggad!
Hoppas jag däckar rätt snart.. Imorgon blir det landet över dagen med bad o ännu mera sol. Sen ska jag iallafal få träffa min karl :) blir o göre nått med balex o tina, utomhusbio står på schemmat riiiight now!

satt o läste lite shit jag har på ett blad 'skriv av dej' o ibland blir jag fan imponerad av mej själv vad jag kan åstakomma i pressade situationer ;)

Jag. Jag är rädd, Men det vågar jag inte erkänna.Jag är osäker, men det vet ingen om.Varje kväll gråter jag, men det döljer jag så bra.Jag blir arg av minsta lilla, men ni tror det är på skoj.Jag har ingen kontroll över mina känslor, även om jag påstår det. Ibland tycker jag att jag är ful, även om ni då kallar mig knäpp.Ibland saknar jag dig, men jag ljuger och säger att jag kommit över dej.
Jag är jättebesviken egentligen, men det visar jag bara ibland.I mitt bakhuvud finns fortfarande bilder, men du tror att jag glömt. Jag skulle vilja fråga så mycket, istället är jag tyst.Jag saknar vissa dagar så det gör ont, men det har jag vant mig vid.

Inga kommentarer: