torsdag 31 juli 2008

you are all that..

Igår bar det av ut till landet för att sola, badao grilla. mysig dag! På kvällen kom tina o balex hit o umgicks mä mej o johaan. dom dissade min utebio och istället chilla vi här för att sen åka o tvätta bilen, det var fan spännande och lite nervöst. Lyckan var total när jag fick med mig mc doanlds mat och johan med mej hem, hur bra får man ha det? ;)
Idag är det passivt. Solen skinner men jag har inga vänner att bada med så får svettas här i min ensamhet. men jag har faktiskt vart duktig idag och städat, diskat (i diskmaskin) lagat mat och tvättat. Ikväll hoppas jag på att min karl vill joina mej annars blir jag så trött på mej själv..
och imorgon åker jag till stockholm till äldsta suster lindabinda <3 värt!

För mycket vatten ska rinna under många broar innan...

Inga kommentarer: