söndag 3 augusti 2008

don't you let me go

jaha så satt man i huvudstaden.. trivs rätt bra faktiskt förutom att jag blir lite stressad av alla människor och rädd utav aggresiva personer..
Resan började bra i fredags förutom att jag upptäckte att pippi långstrump var på radion men johan menade att han skule köra i diket om han va tvungen o lyssna på det när han körde o det vill man ju inte riskera.. istället fick han sin vilja igenom som var att lyssna på lugna favoriter och sjunga med i gubb-pappa-låtar, charmerande!
Väl framme blev det att äta sushi för första gången för min del och jag tycker om sushi sen blev det lite drinkar på en lagom stor ballkong med drinkar made by min alldels privata drinkmixare bindan jonsson.
Lördagen vare dags att ta sej till city. Hade tänkt glo lite på euroorideparaden, men ja det slutade med att systarna jonsson hängde på lindas kompis o hennes flickvän i paraden. Var svårt att stå emot med den stämningen! O det var ju inte illa att vi gick bakom linda rosings vagn heller där n ganksa fager svart man stod o dansa.. hehe.... eh ja sen fick vi ont i fötterna o linda va kissnödig men så värt! För överigt sprang jag på tony irving i KILT! sexigt. Kom fram till att jag ska bli transa när jag blir stor.
Idag blev det gröna lund. Så värd dag! Både linda och jag förvandlades till två små barn i oranga regnponchos som hoppade i vattenpölar. Balnserade mellan att ha panik och få lyckorus. Har lärt mej att stockolm är rätt vackert, att jag aldrig mer ska åka spöktåget och stockholmska fult Vad mer behöver jag lära mej?  Saknar min karl himla massa förövrigt.. Vi har faktiskt varit ihåååp i en månad idag vilket är värd en skål! eller nått...  han är bäst! <3
Åker hem tisdag eftersom farsan ska upp o sköönt att åka bil hem (där jag får bestämma radiokanal) Vad som händer imorgon vet vi nog inte riktigt än.. men hallåå vi är i stockholm!!!

Här är alla lika övergivna ensamma synd om oss. Här går man inte runt och hälsar på man måste ringa först man måste boka tid man måste skynda sig man måste skärpa sig man måste koma in i Stockholm
Det stinker från en pissoar det är nån som har somnat där det är väl nån som bor där han som vankar runt i tunnelbanan han ä endel av atmosfären det är skönt att va i smeten det är skönt att känna pulsen det är skönt att bo
I Stockholm

all kärlek

Inga kommentarer: