söndag 31 augusti 2008

who need big tit's when you have an as like this?

Det var den helgen, ja. O här ligger jag mitt i söndasgsångesten o gör ingenting. Söndagar suger men man får göra det bästa utav dom. Detta var övrigt en av dom bättre helgerna this life. O det berode på att min johan är friskare igen och jag har fått sova med honom hela helgen. lycka! 'när man har tittat på en person 1000 gånger på en dag o tittar på personen 1001 gången o ändå får samma känsla o pirr i magen är det kärlek' Vi är kärlek!
Johannajävel fyllde år i fredags, grattis o tack för ett bra barty. Kul o träffa alla men tiderna förändras..
Igår va det bara filmkväll med min karl.
Om 22 dagar fyller jag 18. känns jävligt skönt.
Ligger förövrigt o glor på någon domkumentär 'små bröst' Brudar som har små tuttar (endel mindre än mej (kors i taket)) o mår skitdåligt. O här ligger jag med mina vindruvor o är jävligt nöjd ändå!
so long suckers!

Inga kommentarer: