måndag 25 augusti 2008

we have to move this mountain


Imorse vaknade jag på ett mindre charmigt vis. Vaknade av att jag fick en gardinstång i huvudet. Jag blev lagom glad o det var lagom skönt. sjukt ont i huvudet nu pga detta. Och jag hoppas oxå det är därför jag känner mej seg o huvudvörkig eftersomläkarn sagt till johan att om jag får febre har jag fått hans shit o måste behandlas på direkten.
Idag har jag haft en lektion igen. och nollning, bytta-upp-sej-leken o vi slöa mest i parken o käka glass. Imorgon ska dom små liven ha dragkamp över ån, o hoppas dom håller upp vår heder eftersom vi vann hela skiten förra året.
O idag fick jag träffa min kära negersyster igen!!! så lyckligt! sofie börja gråta o jag var himla nära.. känns så skönt o ha henne på fastlandet igen! <3
Ikväll ska jag glo på film o äta popcorn.
Saknar johan, massor.. .. ..
We're gonna move this mountain



Inga kommentarer: