söndag 17 augusti 2008

yes, i'm lucky lucky

(charmig bild)
gårdagen och mamma möhippa blev lyckad. Började med att vi drog hem till anette o pimpladrinkar. Gick sen till world class relax o bubbla bubbelpool, drackchamapnge o myste. Sen var det dags för käk, på yogi sjuuukt gott! Smusslades sedan in på nått vänster på harrys och kände att det med tanke på musiken, folket och dansmovesen inte riktigt var min hemmaplan. Men kul var det, goda drinkar blev det och mamma hade kul!
Kom sen hem och världens bästa johan gjorde mej sällskap <3 Idag har jag inte gjort mycket vettigt.. kollat lite på wild kids (dagens höjdpunkt) käkat glass o väntar mest på att jag ska orka duscha o att pappa sen ska komma med fettomat åt mej. yami! Imorgon far han till kinisien och jag far till skolan, dock bara föra att spana in hur judith mår och lämna in två arbeten. Men på tisdag, då är det på riktigt. pluggggggg o jag ska bli plugghäst! Men om en vecka kommer sofie hem, fyfan vad underbart! och på lördag ska jag på winnerbäck.
sjukt bra!

Inga kommentarer: