måndag 18 augusti 2008

Idag gick jag upp klockan NIO. Det var rätt kämpigt... Johanna kom hit o vi begav oss till skolan för att lämna in lite shit från 2an. Och ja .. skolan luktade och såg likadan ut. Innan vi gick in i biblioteket hade jag bestämt mej, jag skulle vara tyst o lugn. Men när jag såg judith o hennes sväninga kjol kunde jag inte göra annat än att gapa ; HEEEEJ JUDITH! o det verkade som hon saknat mej lite... Jag kanske har skrik o gap sjukan som sune? skyller på det!

Imorgon ska jag till skolan på riktigt, eller för mej blir det ju inte 'på riktigt' förns onsdag eftersom jag ska gå i ettan i två dagar, sjukt kul o jag ska som maria sa vara mej själv o lite till.. stackars barn o tro att dom ska gå mä mej i 3 år. skulle inte ens jag orka med!
Har nyss städat, och kommit på att jag skulle vilja ha mej själv som hemmafru.. blev himla rent o luktar gotttt. Så nu ska jag glo på top model o chilllla.
Ikväll kommer min karl hit o jag ska ta hand om honom fratt han är sjuk. Han har beställt mat o massage. fan vad jag är snäll! (iofs laddar han hem sune o skrotnisse åt mej)
Imorgon ska jag upp ännu tidigare..plus att jag ska ha energi o va jobbigare än vad jag redan är. Kämpa!

Inga kommentarer: