tisdag 16 september 2008

but he talks like a gentleman


fan vad trött jag är.
Sitter här med turban på huvudet och nyduschat, och galet trött. Kan det bero på att jag somna lite för sent i natt o gick upp lite jättemycket för tidigt. (plus att jag inte fått min tupplur idag)
Skolan idag gick jävligt fort ändå. skönt däää. Idag har mitt projekt varit att lista ut tatuering, och ja jag tror jag har bestämt mej. En text som du syster linda sa till mej satte sej på huvudet 'the past will not forget but the future will not remember' ska jag måla in på min kropp.
Platsen är oxå bestämt, stilen ser jag framför mej o har nästan hittat den.


Imorgon ska jag dra igång med mitt gymmande o få bort ölkaggen, samt att studentmössor ska proöövas, galet! Sen ska jag va med min karl om han överlever efter sin tatueringstid..
Nu är det idol, filip o fredrik o sömn som gället !
adjööö

1 kommentar:

Anonym sa...

Sötis...det ska vara: "The future will not remeber, the past does not forget."...redigt vackert faktiskt å mycket tänkvärt i livet=)
Vi ses snart
pöss å kram/Bindan