onsdag 17 september 2008

i stil belive that's true


Idag har vi provat studentmössor, och peppen för studenten kändes verkligen!
helt sjukt jävla bajs-galet att det är vi som kommer stå där i aulan o skrika nästa gång, nu slipper vi sitta o plågas igen. nu är det vi som ska plåga!
Min mössa kommer bli fäätt fin. Tog tillslut diamantmössan, med röd diamant och guldband. texten fick bli : Mariah Op3sb. plus att jag köpte ett tjejpaket där man fick mä allt jag ville ha!

Efter skolan var det gymmet som gällde. Jag och min biffiga vän bellahbajs körde stenhårt och jag har redan träningsvärk! Imorgon blir det kanske gym på morgonen och sen yoga på kvällen.
Nu ska jag göra mej redo o sen springa hem till min karl o bara myyysa. men först ett stopp hos negersofie <3 för övrigt tar jag studenten om 265 dagar, fyller år om 5 dagar och ska va full med frugan på lördag!
so long suckers!



Inga kommentarer: