söndag 21 september 2008

i truly do!


Blev riktigt trevligt igår. Vi anlände först och alkoholen gick åt. Plötsligt var vi dyng, bellah va borta o jag o elin hade precis lika kul som vi alltid har ihop. ovärdeligt att få träffa alla pullor också! och tina, henne har jag saknat! När bellah väl kommit fram från sitt häng i ribbstolarna (?) drog vi in till stan. Den festen var vell lagom bra och resten av gänget skulle ut senare. Jag fick problem med min attityd och fick istället mc doanlds-mat efter det åkte jag o johangobben hem.
Om 3 timmar är det min tur, om 3 timmar fyller jag 18. funderar på att gå ner till macken o köpa 3,50 o hoppas på att dom kollar legg...

Idag har jag firats av mammi-familjen. Åt sjukt god mat och jag fick redan en himlans massa fina prestenter :)
En adidasväska, en adidaströja, parfym, body-butter, pengar, lotter och så min bankbok. Nyss firat lite i förskott o ätit kräftor med pappi!
Imorgon är det min stora dag o det ska firas med smörgåstårta, öl på 55an med dom bästa och sen mys med älskling <3



Inga kommentarer: