fredag 19 september 2008

you make me feel so good


Fredag igen. helt galet vad fort veckorna springer iväg, va det inte måndag nyss?

Idag gjorde jag min sista skoldag som 17åring. Och det gjorde jag fan bra. Började med att jag kom till skolan 2 timmar innan vi igentligen började (dock hade jag glömt att vi hade eget arbete) så jag satte igång med arbetet o blev typ klar. fixade även en liten fin grej till elin..
sen fortsatte jag vara duktig, jodddå jag kan om jag vill! somnade inte ens när vi kolla på film på IR. impressive!

Kanske gick skoldagen så mycket lättare eftersom veckan/helgen jag längtat efter så sjukt mycket är här snart. På måndag fyller jag 18 jävla år. riktigt värt!
Gjorde även en viktig upptäckt att lorie'nt har RnB-kväll då jag ska ha min 18årsfest + utång. peeerfekt! kommer bli sjukt kul.
men nu är det den här helgen först som oxå kommer bli skitbra. Ikväll ska jag bara till morsan o tat så lugnt. och imorgon fyller frugan 18 o det ska firas med fest och fylla och på söndag ska jag firas av morsan-familjen :)

Inga kommentarer: