torsdag 30 oktober 2008

But there are moments when I feel nothing at all



'been up all night staring at you wondering
what's on your mind i've been this way with so many before
but this feels like the first time '






Igår lite jag o ellie lite gladiatorerna (jag vet nördar, men det är skitkul) o sen hade jag emele och ellie här på kaffe, det blev som vanligt jävligt sentimentalt och en himla massa snack om hur det var förr, endel asgarv och allmänt göj o träffa dom igen. Sen var jag hos min johan- det bästa jag vet är att vara hos honom och bara vara honom nära ;>
Idag är jag seg som fan och mår inte som jag borde, fick inte så mycket sömn inatt för är inne i en sömnlösperiod igen, och det var länge sen. så idag blir det lugnt som fan.
Sis kommer till linkan ikväll, o jag vill bara att hon ska må bra o du kommer fixa det här! <3




Nu blir det nog Oc mixed med blip?


(Jag vill ha dig, du är min du är bara min -Jag vill ha dig, jag är din jag är bara din)













Inga kommentarer: