söndag 2 november 2008

04818408408538538835

Man kan nästan tro att jag är som blondin-bella o tar en blogg-paus över helgen för att få vara ledig! så nu måste jag ju sumera vad jag gjort i helgen så att alla min söta läsare hänger mä i mitt super-intressanta liv *hihi* När jag ändå håller på o dissar lite diskret kan jag vell få dissa alla som skriver/säger 'fini' 'kuli' och 'söti' jag tål inte.

Fredag - For jag, syster och padre till vingåker. Hittade det jag skulle men inte mer.. damavdelningen var det en himla damig stil på och herr avdelningen var bättre. Hittade dock vinterjacka, linnen och massa frächa frankdandy-trosor.
Åkte sen hem och det blev utgång. Förfest hos johan o sen bar det av till lorient där vi öppnade upp med mintu och en jädra massa dans. Galet roligt med syrran och kalle kines var en charmig robot eller tvättmaskin? gick sedan hem med min hane.
Lördag stekte jag i bakfyllans glans (VA?) åkte till farmor och gick o tände ljus hos farfar. jag saknar dej fortfarande, är saknaden en oändlighet som aldrig bleknar? Blev sedan suchi-kväll med syrran o sen hem med min hane.
Idag är jag hos mamma och det var jävligt göj med en ritkigt söndagsmiddag o inte kebab. Igentligen är söndagar jävligt schyst, man behöver inte göra någonting fast ångesten för måndagen finns ju alltid där.

o imårn har jag o johan 4 månader. känns dock som att vi kännt varandra hur länge som helst..
Det är sjukt hur trygg jag känner mej brevid dig och hur lycklig du gör mig. Jag kan inte ens fånga känslan i ord.. men jag vet att du vet så jag kanske inte behöver använda så många ord.

ikväll är det tvkväll och inget ljus-party med tanterna för mig!

hajdo

O det är så jävla sorligt att det är sanningen som jag ser nu.

Inga kommentarer: