söndag 5 oktober 2008

love me or hate me


seg jag är på uppdatering. sårri

här kommer typ världens tristaste inlägg för jag är helt pruttslut.


fredag - janet fyllde 50 och det skulle firas. Och jävlar vad det firades, förstod inte riktigt hur 90 pers fick rum i en villa och hur mycket mat man kan laga men sjukt trevligt och gott var det. och jag älskar mamma o pappa lantra <3>
lördag - umgicks jag med min hane. Det var trevligt och mysikt som vanligt, han är bäst <3>
idag vaknade jag upp med världens bästa människa. Jag tog tag i mitt liv, nästan. Gick o dansade o gaaaaalet skönt och otroligt kul. Blev ju inte sämre av att uppvärmningsdansen är till min låt :) jävligt värt att vi fick råbert som lärare igen.


Snart ska jag ta tag i mitt liv igen och bege mej till min hane.
känns som att jag måste se på ensam mamma söker ikväll..

so long suckers




Inga kommentarer: