tisdag 7 oktober 2008

höst på min planet

Oså drog en ny vecka igång.. och imorgon är det bara två dagar kvar till fredag och helg. Är det något annat än måndagar och fredagar? men det stör mej inte.
Idag har jag haft en duktig dag i skolan, ganska iallafall.. Åt massa mat och var jävligt aktiv på sjukvården, duktig!
Efter skolan skulle jag fixa med bank o shit, men hade noll energi o jag hem o ladda om istället för gymmet.

Gymmet med pappa är fan en upplevelse. sist vi va o gymma kunde jag inte sluta garva åt honom i en maskin för det såg ut som han satt o sket o idag var han nära att kracha på löpbandet TVÅ gånger.. o kom på ett fubb.. sådan far sådan dotter, som fan!
Träffade även mammi på bussen imorse o blev skitlycklig eftersom jag drömmde att hon dog inatt =( (fast jag har hört att om man drömmer att någon dör lever den länge:)På torsdag ska vi ha en mor-och dotter-kväll :) saknar henne och mig, sjukt mycket.
oså saknar jag min katt så jävlabajsmycket. Man kan tro att jag inte tycker om henne, för drar lite i henne o sådär ibland.. men det gör jag nog inerst inne.. ursäkta wilma om du läser det här (hahahah) rolig jag är... När jag ändå är inne på familjemedlemmar saknar jag mina sustrar en himla massa oxå.. dom är dom bästa!
imorgon är det onsdag slutar tidigt och bio på kvällen fööör på torsdag är vi lediga o sen är det fredag.

nu ska jag se klart desperat och sova, ensam för första gången på galet länge. kommer sakna o knuffsas mä min hane <3





jag gillar Stångån på hösten, när vardagsslumpen lagt
sig över torgen.
Då kan man andas igen och ägna timmar åt att bejaka glädjen eller begrunda sorgen











1 kommentar:

Anonym sa...

Skrattade högt när jag läste detta=)
Saknar er alla massor!!
Pussar å kramar!!/ BINDAND