lördag 18 oktober 2008

mitt hjärta i din hand

Heeeeeeeelg. dock är den typ slut snart men så tänker vi inte..
Igår hade bellah sin 18årsfest, och jag var kors i taket nykter. Va inte ett dugg pepp på alkohol eller ugång kanske berott på den lilla börschrasen på mitt konto och förra lördagens överfylla? (och över-bakfylla) Så jag kände att det skulle vara en lugn helg.
Men det var trevligt hos bellah iallafall och huvudsaken var att hon hade det kul :)
foooor sedan hem med min karl som jag bara chillat mä idag @ rimforsa där jag fortfarande befinner mig. Min hane har begivit sig till stan en sväng but he'll be bäääck.
Så nu myser jag med mamma och min fettokisse (som just nu ligger på min stjärt). Har försökt se på mamma mia, men naaae va den var inte mycket att ha.. Fast morsan sjöng mä rätt vackert..
Ska snart ta o duscha så att jag orkar va uppe o vänta på min hane ska tända ljus o vara lite romantisk för en gångs skull kanske?
Imorgon är det dags för att dansa igen, känns grymt skönt. och sen på kvällen har patrik bokat mej och shanaz i studion, kommer va helt slut imorgonkväll med andra ord, men får göra det jag tycker är roligast på samma dag =)
over änd out! bruchan?

Jag vågar visa dig allting som jag håller gömt.
När jag mår dåligt ger du mej tröst lägger mitt huvud
mot ditt bröst och jag kan höra änglarna i din röst.
Du är det finaste jag vet.

Inga kommentarer: