onsdag 15 oktober 2008

i can't hide


minus today
1. Jag har så jävla mycket mindre pengar än jag trodde, ojdå. så nu ska jag leva fattigt som fan till nästa bidrag kommer i'll surrvajv? (hatar pengar)
2. med det kommer minuset att jag måste skjuta upp min tatuering lite.. prutt på det
3. Har fetaste historiaprovet på fredag. parskrivning och är med smart-headet malin så känns som att jag måste snappa upp lite (plugg as hell ikväll) yeah right..
4. Glömde min jävla sminkväska i skolan, fuck off
fittsnoppballe

plus today
1. Jag och johanna va o pröva balklänningar, så kände peppen för det. samt att jag hittade min färg. oranget som fan, men det passade jag tydligen i.
2. Hade mentorssamtal med inger, allt gick bra och jag är tydligen duktig och charmig
3. Hade även engelska nationella speaking, o hon skulle nog putta över mej på VG.
4. Jag får träffa morsan ikväll.
5. Jag åt på mc donalds
6. Jag slog nytt rekord på snake.
7. Jag har sökt massa jobb(duktigt), men fan om jag inte får något.
Så hej fler plus än minus, försöök va lite possetiv.
hajdo




Inga kommentarer: