tisdag 28 oktober 2008

you make it easier to be me

hejäh!


höstlov o fan vad värda saker jag gör? nääva.. vi spar det till helgen.
Idag har jag med spänning tittat på mystriet på greveholm, även om min man hånar mig så tycker jag att det är sjukt spännande (och roligt för dom är så fula) men jag tycker det är lite pinsamt när jag kommer på mej själv sitta o garva åt det och ännu pinsamare när jag rycker till varje gång greven (som är ett skelett) hoppar fram i bild.. när jag ska växa upp???
Annars har jag mest gjort ingenting, lyssnat på en himla massa göj musik som jag snott från min hane.
O varit o handlat med pappa, tappade bara bort varandra 2 ½ gång, vi gör framsteg!
ikväll blir det lugnt har fortfarande ont. Chil'n mä dhw och lite sims kanske (fan vad pinsamt moget)
o helgen som skulle bli skövde blev inte så =( jag som saknar mailoh så sjukt mycket!
istället blir det utgång as hell på fredag o bara chill lördag i guess.. vingåker vare ju prat om oxå mä farsat.






mess up my bed with me












Inga kommentarer: