söndag 26 oktober 2008

basement home


Helgen som skulle bli vit och lugn, så blev det inte.
Fredag blev jag lite hastigt bjuden på negars 18årsfest och tänkte att det är roligare än att sitta hemma rajt, o dä vare! 'avskedsfylla' mä shanaz som åker till gotland imorgon, tänker på dej!
Var menningen med utgång men börscrachen på verkade det hela samt att min energi va typ slut. påtal om negars fest vare liiite skimt folk där, jag var tydligen rockstjäna och emo för jag hade en piercing under läppen? men atteh; jag kan visa en vääääääärld. yrt!

Lördag gick jag på stan mä min kära. köpte ett par fett snygga jeans, jäs. Sen åkte jag hem till mammi såg på film o mööös. Sen åkte jag hem till pappa (fan vad jag far runt) här var det fest och jag mådde skitdåligt. Pänic. men somnade iallafall tillslut i min karls säng, o det kändes bäst.

Idag har jag sovit as hell och dansat. Dansen gick skitbra idag faktiskt o det var sköööönt. Nu ska jag klä mej o gå till johangobben <3

Nu orkar jag inte mer.
hajdo







'om jag kommer dit igen har du en plats där jag kan vila, ett rum där jag kan känna att jag är nånstans ifrån'



Inga kommentarer: