torsdag 23 oktober 2008

i will always be your soldier

Nu säger jag som en vis bert ljung på en vis cd-bok som en vis jag äger. Nu ska jag skriva med rött: Satt i bläddra igenom min bilddagbok.. och texten: i'm gonna sell my heart away cause i don't use it anyway ploppade upp. det skrev jag 26e maj. how wrong i was! Hur mycket bultar inte mitt hjärta nu och hur lycklig är jag inte? Nu vet jag.

Tänkte även utärdera mej själv lite nu när det första lovet sen sommarlovet sätter igång.. ´ Skrev såhär innan tren satte fart:
jag ska bli pluggis! i'm smarter thaaan you!
1 jag ska inte prata på lektionerna (stör mej inte...) - Går vell sådär? men helt klart bättre.
2 jag ska vara snäll mot ALLA (haha) - Fuck no, det går bara inte. sorrrri!
3 jag ska lämna in saker i tid - mjaaa almost
4 jag ska inte skjuta upp saker - Är jag fortfarande expert på!
5 jag ska ha med mej mitt pennskrin o slippa låna penna av folk hela tiden - Där håller jag fan vad jag lovat mej själv.
Så bättre har det ju blivit men bättre ska jag fan bli. men nu behöver jag vila. snart.
Idag har jag varit skitudktig i skolan. Eller iallafall på seminariet på etik&livsfrågor. En skulle vara ordförande o jag tog på mej the big job. det gick kalasbra o hade nog inte kunnat gå annat med tanke på min förmåga att kunna prata o säga vad jag tycker. (belåten min)
Nu ska jag bane mej glo på du är vad du äter efter att ha smält i mej kött, vitlökssmör o pompa. gräjt. Sen är det mer plugg, sjuvårdsprov imorgon och det äre sista innan helg och lov. Får se hur helgen slutar.. elllläh? fullgobbe? möjs? min tina-dos? and theeeen?
so long flaggstång.
(har förövrigt fått lite smakprov på bilderna från i söndags) det är fan konst endel.. tack patrik, vi lyckades igen ;>












Inga kommentarer: