onsdag 12 november 2008

it did'nt hurt me

Tomorrow is another day..


Jag är så jävla down, o jag vet inte ens varför och det suger o är så jävla jobbigt.
Jag vet att det påverkar mig, och det och det. Men vafan, jag vill bara säga till mig själv att skärpa mig, var nöjd med det som är bra för jag har a few things som är det bästa jag vet oxå!
Igentligen kanske det är så att jag fått för mycket tid att tänka idag? Tid med mig själv är bra men inte för mycker för då blir jag bara en sönderanalyserande dryg o sur bitch o den mary är det ingen som vill känna, inte ens jag! Så jag ska rycka upp mig men sen går jag utanför o baksidan kommer fram, grunden och jag är nere igen. Men jag orkar inte vara nere jag orkar inte vara som då och jag orkar inte vara en tönt som tycker synd om sig själv. Vi bygger bara muren lite högre
jag är stark, jag orkar pusha undan det här oxå!
skärp dig! Imorgon är det nya dag.
och imorgon ska jag kramas med min johan.


.. And it won't be a bit like this!!



Inga kommentarer: