lördag 15 november 2008

Lögn helg, sjukt skönt!

I torsdags var det häng @ birgitta till åtta på kvällen eftersom vi hade öppet hus, mysikt! o jävlar vad jag kommer sakna skolan. Sen for jag hem o rådde om min kärl!
Igår åkte jag direkt till mammi efter skolan och tog det hellugnt med mamma o bindan. skönt.
avslutade kvällen med lite godnattvisor.
Idag har jag inte gjort mycket vettigt mer än att kollat på bröderna lejonhjärta, fan vad fula dom är. haha spciellt den stora. mhm!
Har nyss smällt i mej en fett biffstek med lök hos padre och ska snart knala bort till min babe, ikväll blir det bara mys med honom. fan vilken lugn person jag är!!! eller? Imorn äre dags o dansa igen, underbart!
Btw har jag oxå anmält mej och oskar till balen nu, haha! och senast idag påpekade mamma för mej att hon hade svårt att se mej i balklänning och uppföra mej som en dam böt whaj? - men det kommer gå galant!

over and ouuuut i go




Inga kommentarer: