tisdag 25 november 2008

just remember, you belong to me

jag har så jävla svårt att leva i nuet. det måste jag lära mej nu. speciellt när jag har mina bästaste månader framför mig med johan. njuta av nuet och det som är sen är sen och det är långt kvar, men vi kommer klara det oxå!
idag har jag kommit på att jag kanske skulle bli ambulansskötare efter ett jävligt bra studiebesök på ambulansen. jag har även fått lite skuldkänslor för jag ens tänkte tanken att putta en tjock unge i en snödriva när jag gick förbi henne, gör det mej till endålig människa? plus att jag fått ett astråkigt besked om mitt timvikariet, no job. dom måste spara pengar.. suuuuucks! men jag ger inte upp. jobb ska jag ha!
Jag har även stängt ute min katt i snön för det blir så söta spår i snön, men hon tycker om mej ändå!
ikväll ska jag o mamma plocka ner och ihop det som ska med i flytten. funderar på att sno med mig fettokissen oxå!
NU ska jag ta en fett varm dusch och sen ska jag njuta av att mamma lagar mat åt mej. för sen äre jag som är hemmafru =)
btw har lars winnerbäck gjort en film, rätt grymt! måste ses!

hajdoooo

Inga kommentarer: