onsdag 26 november 2008

DET LÖSER SEJ!

min kväll har jag fördrivit med bonde söker fru, efterlyst (så jag nästan blev rädd att nån skulle komma o mörda mej) ätit mat bränt mig i gommen vilket resulterade i att jag åt typ... 18 piggelin? det hjälpte inte ett dugg. jag har fortfarande svinont i munnen.. men skulle kunna äta en till piggelin, fast jag har borstat tänderna. undvek oxå att se på det okända eftersom jag är home alone o inte ville riskera att inte kunna somna.
jidder.
förövrigt har mamma o jögga vart här o lämnat grejer och imorn flyttar dom tunga o sista grejerna. (sängen, the big tv och min 4854616 kg kläder...) göööödie!
nu ska jag se ett scrubs-avsnitt o gå o lägga mej en sista natt i mini-sängen o hoppas på att det är johan o ingen annan som kommer in genom dörren inatt!
guten abend!
och ja.. det löser sej!

Inga kommentarer: