tisdag 4 november 2008

like you care

Ska man inte tycka det är kul med skola efter lov? eller iallafall roligare än innan? eller så är jag bara jävligt seg på att komma igång.
idag fick vi skolkatalogerna och det var ju lite kul efter som alla börja tjöta om hur tjocka/fula/dumma dom såg ut. jag var ju jävligt charmig som vanligt. hur orkar man vara så seriös? okej att jag typ dog i 1an för jag inte såg ut som jag ville men nu känns det som det kvittar rätt mycket.
Hela jävla eftermiddan har jag läst min sjuk tråkiga bok som ska va utläst på torsdag. (jag är på sida 75 av 48445151) och det är vad jag kommer pyssla mä ikväll. (plus pizza+dhw+40 days and 40 nights) o så ska jag nog be om ursäkt för mitt humör idag. felåt
måste även passa på o tacka min babe för världens mys-kväll igår- tack för att du finns.
Nu ska jag fortsätta läsa =)))))))))

jag vill inte vara här






Inga kommentarer: