torsdag 2 april 2009

högst begrepp, som farsan skulle sagt

Idag är jag och pappa kompisar. det blir mycket trevligare så..
sibylla och sedan våran specialite storhandling på schemmat, vi tappa nästan inte bort varandra en enda gång. ibland är han bra den där farsgubben..
Jag fick asbra rakgyvlar och sminkservetter, tänk vad lite vardagslyx kan göra en glad. Sen köpte jag satsumas också, det är den godaste frukten. det ska jag äta nu.
Idag har vi varit i åtvidaberg och jag har fått praktisera som sex&samlevnadsinformatör, jag var grym o det var skitkul. Så idag ska jag inte bli ambulansförare utan sex&samlevnadsI.

Sen var jag och hälsade på fajfaj.. han fick en fin ängel vid sin sten, hoppas han fortsätter vara min ängel -jag saknar honom något fruktansvärt!


Observera råbert in the bakround på denna bild, roligast!

1 kommentar:

Bindan sa...

hihihihi