onsdag 10 juni 2009

Fyfan vad vi är bra!

Jag vet inte hur jag ska sammanfatta mina känslor, mina framtidsfunderingar, mitt lyckorus eller min totala förvirring. Allt i ett och "här sitter jag o luktar svett i morsans gamla trosor, tack pappa!"

Studentvecka.. Studenten på fredag. vad fan hände?
Igår var det samfest i trägårn och sedan bar det av till maxim som anordnade studentfest, kan vell inte säga att kvällen var mer än OK, maxim kanske inte är the place to be helt enkelt?
Ikväll är det tagggg som fan med klassfest och sedan en galen utgång, sista fyllan innan ovisheten tar mig i sin famn, joddddå! Sen är det bara imorgon kvar... o sen åker mössan på åt rätt håll och på RIKTIGT. Jag har även slutat glo på smhi vad spelar det för roll om vädret är skit, vi kommer va galna av lycka ändå!
Har för övrigt varit och fått delegring av den finska ssk på mitt jobb som nu tycker att jag ska kunna allt om klysma och suppostorier, vilket mycket större ansvar jag precis fick över en sisådär 11 människoliv.
Ikväll kör vi, imorgon tjuter vi och på fredag äre slutttt.
Nejfan, tunisien fredagen efter det oxå, hur lycklig får man va??

Inga kommentarer: