söndag 7 juni 2009

Tack som fan för en av dom värdaste helgerna i detta liv! Den sista helgen, och fan vad vi alltid kommer minnas den. Fredagen bestod utav en helvild klassfest där vi alla kunde konstatera att vi kan ha jävligt kul tillsamans, varför kom vi på det först nu? Fortsatte sedan vidare till platå och platens o avslutade sedan med en kebab för att vingla hem , fruktansvärt onykter. Lördagen var jag pepp redan från jag vaknat o det fortsatte med en förfest i syrrans lilla lägenhet, riktigt trevligt. Begav mig sedan till platå där jag kom fram till att de tär farligt att ha en syrra som är ordningsvakt då allt i baren kostar liiite mindre för mej. men jävligt schyst kväll där oxå! Som avslutades med kebab och en man med en bomb i väskan på hakepi. Vinglade sedan hem i morgonljuset och fan vad jag kände i livet i mig då! Idag har jag o johan gödat oss i yami frukost och mys, han är sjukt bra min karl! Nu äre dags att packa upp och packa om då jag snart ska till min babe. Imorgon är det dags för kabaré och våran offciella studentvecka börjar. Fan, jag tar studenten på fredag. o jag jag får handsvett när jag skriver det.

Inga kommentarer: