torsdag 18 juni 2009

HELLO SUNSHINE


Fan vad jobbigt det är att packa. vad ska man ha med sej, hur varmt är det o hur mycket FÅR man faktiskt ta med sej? Spelar ingen roll, johan kommer ändå håna mig att jag har med mej alldels för mycket.. Men en rosa resväska, det är charmigt!
Idag var jag på bibblan o kände mig yr, viste inte riktigt vart jag skulle leta men lyckades ändå hitta två helt (tror jag) ganska mogna böcker + en bert-bok. Det var ganska pinsamt att gå o plocka på sig en bertbok, kändes som att alla kolla på mig konstigt o tänkte 'vafan, ska hon läsa den där boken? Inte nog med dej tog jag en bert-bok då han är naken på framsidan. Pinigt!
Ikväll ska jag käka middag med padre, lind o mal, göjgöj. Fick även ett förjävla jobbigt datum idag i skallen, men det låtsas vi inte om just nu. Är det något jag är bra på så är det o tränga undan känslor och vi kör på den just nu!
Senare ska jag åka till johan o klänga lite på honom o imorgon faaar vi. Det första jag ska göra när jag vaknar på morgonen i tunisien är att köpa ett cyklop samt badmadrass. fast cyklop är såklart viktgast så jag kan snorkla o kolla på johans snygga ruma under vattnet. Cyklopet ska ha en charmig färg men inte allt för stark så man bli påkommen när man spanar under vattnet, badmadrassen däremot den ska ha en knalligt färg så johan kan se mej o se till så att jag inte flyter iväg ut i havet. Hoppas dom har ett brett utbud av detta..
Förövrigt säger jag adjö svearike och hoppas att johan blir det absolut bästa resesällskapet man kan ha (föurom mig själv, det vore trevligt, kanske lite tjatigt(bara lite))
SO LONG!



Inga kommentarer: