tisdag 30 juni 2009

A bigger hole to fill

Nu har det hänt sådär sjukt mycket igen, att jag inte orkat skriva för jag kan inte sammanfatta. Tunisien var fruktansvärt underbart och välbehövligt för mig och my love. Vi hade verkligen den ultimata löve-semestern som även innehöll en hel del bärs, snor i näsan, cyklop, nya polare, bongotrummor och borabora.
Johan visade sig vara det absolut bästa resesällskapet! (fortfarande näst efter mej)
Och hit till sverige hade fan sommaren kommit under tiden vi va borta, M jacksson hade även hunnit avlida (vilket göra ALLAALLAALLA som aldrig ens hört en låt med snubben till de största MJ-fanen) (+jacksson5) Sorligt kan man tycka, men vad kunde han gjort sämre eller bättre?
Idag har jag verkligen njutit av min sista sommarlovsdag, eller ska man kalla det semester nu när man är vuxen? Varamon med systrarna emeli och hanna för att bättra på bajskorvsbrännan lite sam bada i något så galet kallt vatten. Imorgon börjar arbetslivet, 06:45 ska jag vara på plats hos mina virriga tanter och gubbar, men det finns väl en charm idet oxå?
Förövrigt önskar jag varje dag att denna sommar aldrig ska ta slut, samtidigt som jag bara vill spola fram tiden ett år.. bajbaj

Inga kommentarer: