torsdag 9 juli 2009

Breathe me!

Just nu är jag sådär nöjd med min tillvaro igen. Jag hoppas den känslan håller i sig ett bra tag och att jag kan lägga ner alla drama-queens-shower för ett tag. Idag känns det som att allt kommer lösa sig, som att jag ch vi kommer fixa det här. Idag kan jag hantera sanningen utan skrik, bråk och tårar. Iallafall en av sanningarna. Imorse klev jag upp för att gå på happy hour os ten me. 'vadå ligger det en bar där?' näj, solarie! Vill för allt i världen hålla min tunisienbränna kvar så läne jag kan.. även om den bleknat bort lite.
Straxt ska jag gå till ICA för att handla lite viktigheter till min matlagning. Sen blir det filmdag... Ikväll ska jag till landet med min johan för at träffa mammi o jögga. Vi ska äta mat. Har även fått tillökning i familjen vilket ska bli trevligt att stöta på. Imorgon börjar en hard work work- helg. Men jag är ändå glad... (o ingen skadeglädje alls till alla som är på hultsfred i spöregnet)
hajdo!

Inga kommentarer: