lördag 11 juli 2009

vädens bästa väder, världens bästa pojkvän !!, världens bästa jobbar-kåmpis, världens bästa dementa tanter!

1. Vädret är bäst av den enkla annledning att jag jobbar. Alla andra fulla idioter på hultsred är säkert asblöta o bor i kalla tält. Likaså dom på visfestivalen. Låt det fortsätta regna jesu och hans vänner. (sorry kåmpisar)
2. Världens bästa pojkvän har jag varje dag. Men igår var han lite extra älskvärd när han gav mig massage med levande ljus. (han masserade mig inte med ljusen alltså) Han om någon ger mig energi o gör mig fruktansvärt lycklig.
3. Min jobbar-kompis är så himla trevlig! Hon är underbar att jobba med och dagen har gått himla fort, hon gör så att jag överlever denna helg ändå!
4. Där kanske jag tog i lite.. Dom är ju faktiskt jävligt jobbiga, kissiga o snurriga men på de andra avdelningarna är dom fan värre. Tack tanter o gubbar för att ni iallafall kan gå själva. (även fast ni inte har en anning om vart ni ska)
Nu ska jag vara lite ledig här till halv fyra innan jag går på kvällspasset, här finns tusenlappar att tjäna!
over and out

Inga kommentarer: