torsdag 30 juli 2009

everyday's is a change to bury my regret

Jöbb jöbb jöbb.. Känns som att det är det enda som mina dagar innefattat senaste tiden. Men detär fint sätt att skingra tankarna för en stund och även ett fint sät att tjäna pengar på. Eller fint kanske var ett jävligt fel ord..
Ligger nu i min sängo välkomnar sömnen, ensam börjar bli en vana. Imorgon hoppas jag att karln är frisk så att den vanan inte blir mer långvarig än den skakomma bli.
Har även haft ännu ett pepp-talk med min sofie. Diskuterades om att jag kanske borde ta mitt pick o pack för att åka till gotland på torsdag till lördag. Bara lite pengar som ska kirras och ett arbetspass som ska ges bort. Att få spendera några dygn med shanaz vore verkligen det absolut bästa ju nu. Och så länge vi har varandra kommer vi att fixa hösten oxå, det bestämde vi!

Nu lyssnar jag på kanske världens bästa låt. it's not true med william fitzsimmons har på känn att jag gjort reklam för honom tidigare här. Den säger allt.
http://www.youtube.com/watch?v=T3AB6NrfiaM

Inga kommentarer: