söndag 2 augusti 2009

always look on the braaaajt sajd of lajf!

Sjuksjuksjuk o losar med det 11 arbetstimmar plus full OB. surt. men vi hoppas att jag hinner ta ifatt det när jag går på timvik igen. Idag har jag ändå haft en skön dag, bara vart med mig själv. Jag har också förstått vad det betyder att se livet fårn den ljusa sidan och det måste jag fan gör nu. För vänder jag på saker så kommer klumpen fram och den behöver vi inte plocka fram riktigt än tycker jag.
Förövrigt håller jag på att ragga skjuts hem från oskarshamn. Bil är fixad, bara en förare som fattas för att jag sk kunna åka o hälsa på sofie. Just nu ser det inte allt för jävla ljust ut, tyvärr. Time will tell vart jag hamnar. Nu ska jag se london ink o pilla i mig lite mer sushi sen överväger jag att dra ännu en beckfilm. Imorgon måste jag jöbba, annars blir jag en luspank dam.

Inga kommentarer: