onsdag 22 juli 2009

I want you to notice when I'm not around

Jöbb idag. Och det flöt på som vanligt.En tant sa till en annan att hon va för tjock, då blev hon ledsen. dä va dömt. Sen var det en gubbe som skulle hålla mig ashårt i handen o kramas. Blev lite påfrestande. En annan slet upp blommor ur rabbatten o en tredje trodde att hans stol var en toalett (ingen olycka hann ske) O en annan försökte rymma i sn rullstol, han kom inte så långt.. Så ser ungefär en dag på mitt jobb ut, en lugn dag.
Nu ser jag på tyra banks-töntshow. Handlar om vett o etikett o en fråga var när det var okej att fisa för sin pojkvän. ALDRIG skrek dom, det dödar tydligen passionen. Jävla larverlier Johans o mitt förhållande är faktikst himla passionerat trots en fjärt här o där ska jag säga henne. jävla töntigt må jag säga.
Ikväll ska jag va mä johagobben förhoppningsvis ska vi träffa på giselafisela. Hon är saknad.
Nu ska jag såva så jag orkar med johan, han är så påfrestande att umgås mä........

Inga kommentarer: