måndag 27 juli 2009

people always leave

o den helgen flöt iväg.. I lördags var jag alldels för full för mitt eget bästa. Jag la min mobil på platens dansgolvvilket resulterade i att bara ena halvan följde med hem, jag kastade även isbit i bellahs huvud. Hoppas hon lever.. Idag är det måndag. bara... Johan är sjukt och det suger för då är min vardagslyx att träffa honom efter jobbet inte att tänka på. BLI FRISK! Idag har jag jobbat. det gick bra. jag ska få jobba kvar i höst, dom tycker att jag är duktig. trevligt att höra!
Sen har jag babblat med shanaz i telefon. Hon berättade lite historier om när hon somna på gräsmattan och fick 'sminkfläckar' på klänningen samt hur hon försöker lura sin mamma genom att säga att mc donlads har öppet till klockan sex. Ser allt framför mej, saknar henne. Vi ska gifta oss i höst sen ska vi åka på smekmånad till sri lanka. how loveli!
Annars vill jag mest tatuera mig och få min första lön samtidigt som jag vill att sommarn inte ska springa iväg så fort..
time to sleep

Inga kommentarer: