måndag 31 augusti 2009

En av de bättre helgerna har passerat. (om vi räknar bort sista timmarna på lördagen)
Efter att ha tjatat i över ett år tog johan äntligen med mig till kolmården, bästa! Jag förvandlades till ett barn och skulle kolla på alla djuren. Trots att jag inte fick gå in i bamsevärld och johan inte vågade åka linbanan var det en fruktansvärt bra dag med min soulmate. På kvällen vankades det party i min våning och det var galet bra. Efter bowlining och platens började det spåra en anning då jag sprang på syrran. Fiskarens vän var inte min vän skulle man kunna säga och även en aldrig mer. Men tack iallafall för omhändertagandet av alla som var inblandade. Idag är jag fortfarande bakis, men på en normal nivår. Förutom att jag fått lite tvätt och städ gjord pillar jag mig i naveln (där jag förövrigt har ett örhänge istället för stav(?)) hela dagen. Imorgon är det jöbb 07:00-20:00, hur fan ska det gå. Tror jag har glömt bort alla rutiner och undersköterske-kunskaper jag någånsin haft av denna ledighet. Time will tell!
Nu ska jag se på bonde söker fru äta chips och njuta av att det fortfarande är augusti......

Inga kommentarer: