torsdag 6 augusti 2009

i'm high on you

öj vilken trevlig kväll det blev igår. Förfesta med ett gäng tjejer o köra jag har aldrig när man är lite smått stresad efter en arbetsdag kan man sluta i kanonfylla. Rullandes vidare till platens med halva priset i baren är förjävla farligt men kul med bra musik på dansgolvet och samtidigt lite ironiskt att dom spelar mj som fan, som om dom hade gjort det om han inte dött? Hänget utanför platens var rätt schyst oxå och den stora frågan är vell ändå varför man har en korv i sin kebab? Citygrillen är det enda stället som kan göra en fylleafton fulländad även om jag tog med mer än hälften hem till frukost som jag precis tryckt i mig. bäst! Avslutade kvällen med att tillsmans med emelie bli uppraggad av en lagom vacker man och nästa sekund dissad eftersom han menade han bara fanns i våra fucking drömmar för att vi fnissa lite åt honom. what?
däckade rätt hårt när jag kom hem efter mycket om och men och nu ska jag snart ut o sola mig med miriam och sen fara till skänninge MARKEN med min hanne och kallekines. way to go!



Inga kommentarer: