måndag 3 augusti 2009

you belong to me

Idag var det en tant på mitt jobb som sa att jag hade snygga öron. Sen sa hon att min fästman borde ta sig en titt på dom och uppskatta mig. Jag ska föra det vidare till johan.. Sen fick hon se töjningen då ville hon inte kolla mer på mina öron. Fördomsfulla tanter... Jag fick även förfrågan om jag var jugoslav, det blev fight pga ljudvolymen på tvn och en tant tyckte en annan var pervers fratt hon kramdes lite med en gubbe. Imorgon blir det ingen allsång på skansen som vi peppat för, och ingen ledighet heller utan det blir jöbb. Dock trivs jag rätt vettigt och tycker för tillfället att det är rätt lättförtjänta pengar förutom sista halvtimmen när dom blir bitchia o frågar samma saker fjorton gånger. Annars saknar jag mest sofie, vill lära mig och ta en dag i taget samt att vi ska spola fram tiden ett år.
Nu ska jag krypa ner i världens gödigaste säng, men imårn blir den gödigare då johangobben delar den med mig.



Inga kommentarer: