onsdag 16 september 2009

Det här är till dig

Bättre än någonsinn, Jag sa ju att vi skulle klara det, tårar, kyssar, jag älskar dig, sömn, morgon, tårar, kärlek, kramar, tårar, kyssar ,jag älskar dig ,vi klarar det här, vi kommer klara det här, det här gör jag bara en gång, jag kommer och hälsar på, vi ses om ett halvår, kyssar, kramar, tårar, sista kyss (inte sista men på ett halvår), jag älskar dig, vi ses snart,en till puss, tårar.
och nu är det snart ett dygn närmare tills vi ses igen älskling. Vi fick åtminstonde det bästa hejdå-visesigen-stunden.
'-varje dag som går e inte en dag längre vi inte setts, utan en dag närmare tills vi ses'
Jag kommer aldrig sluta sakna dig, men jag kommer lära mig att hantera saknaden.
Du är en fin människa, Ingen får mig att lysa som du. soulmates never die

Och ett stort tack till syster linda. Som orkar med mig. Stöttar mig, tar hand om mig och inte minst får mig att skratta.
Vi klarar dethär

Inga kommentarer: