fredag 18 september 2009

höst på min planet

Idag är ingen bra dag. Det känns som att paniken börjar krypa sig på mig. Jag vill att livet ska dra igång. Jag måste ta tag i det, få klartecken från bartenderkursen eller söka jobb. Mamma erbjuder mig gym-kort. Tänk vilken biff jag skulle bli om jag gymmade varje gång jag blev deppig eller uttråkad. Johan lever och mår bra. Jag saknar honom så det gör ont. Minsta lilla grej som påminner om honom får mig ur balans. Jag måste lära mig ta en dag i taget just nu, inte gripas av panik annars kommer jag aldrig orka. Imorgon är en bättre dag. Och om ett par månader så har vi kanske ett datum att räkna ner till. peppa peppa peppa du klarar det. vi klarar det!
Igår var jag och emelibanan ute. Endast utbytes-studenter, kebabmän och biljardnissar ute.
Efterfest biljardhallen och ett nytt namn, magmed. jodå! ' Men det har inte samma charm att raggla hem klockan fem'
Idag ska till mamma o kurera mig, det behövs.
All kärlek

Inga kommentarer: