tisdag 22 september 2009

confussion is nothing new

Sena nätter har blivit tidiga morgnar med galna utgångar tillsmans med emeli.
Saknaden har fattat beslut åt oss, vilket jag tror är det bästa just nu. Klarar man inte av att leva själv klarar man inte heller av att leva med någon annan
Och är sitter jag och fyller år. 19 år, vilket skämt. En mellanålder som ingen vill vara men JA det känns bättre att säga att man är 19 än 18. Ikväll ska det firas med thai-middag på resturang och sedan är jag la värd ett par födelsedags-öl? yesyesja
Jag är fruktansvärt taggad för mitt födelsedagskalas som äger rum på lördag, nästan lite för taggad. Det kan bli farligt men lär nog bara sluta på ett sätt!
Förövrigt har han gjort det igen, lars min vän. Än en gång har han fångar mig. TACK! Känns som att det var precis vad som behövdes.
Let's live it!

Inga kommentarer: